Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:148, Did:0, useCase: 3

Autors: Juris Grīns

Sesks par avāriju: "Veicu pārāk plašu ieeju līkumā"

Sesks par avāriju: "Veicu pārāk plašu ieeju līkumā"
Mārtiņa Seska ekipāža. Foto: Facebook.com/MartinsSesksRallying

Mārtiņa Seska un Renāra Franča ekipāža svētdien aizvadīja dramatiskiem notikumiem pārbagātu cīņu par Ungārijas rallija pjedestālu, bet, esot sacensību līderpozīcijā, sportistu centienus pēc uzvaras sacensību pirmspēdējā ātrumposmā apturēja nolauzts ritenis un sabojāta automašīnas piekare.

Rallija pilots Mārtiņš Sesks: “Diemžēl Ungārijas rallijā finišējām pāragri. Veicu pārāk plašu ieeju līkumā. Sanāca izslīdēt un nedaudz glābt mašīnu. Līkuma izejā bija neredzams betona gabals, atsitāmies un nolauzām riteni, sabojājām automašīnas piekari un sacensības nebija iespējams vairs turpināt.”

Pēc vienpadsmit aizvadītiem posmiem Seska/ Franča ekipāžai bija 6.9 sekunžu pārsvars pār sekotājiem un pirmspēdējā, divpadsmitā ātrumposma pirmajos kontrolpunktos tandēms uzrādīja izcili ātru tempu, un bija sacensību vadībā, taču aptuveni 7.8 kilomtrus pēc posma starta piedzīvoja neveiksmi un bija spiesti no sacensībām izstāties.

Drāmas netrūka arī dienu iepriekš, kad pirms noslēdzošā ātrumposma Seska/ Franča ekipāža bija līderi, par 3,8 sekundēm apsteidzot somu pilotu Heikilu, bet tad piedzīvoja neveiksmi un pēdējos trīs kilometrus mēroja ar pārsistu riteni, kas sestdienas kopvērtējumā viņus atsvieda uz otro vietu.

Svētdienas rīta pusē dominēja Heikila, bet Sesks/ Francis atkrita uz ceturto vietu. Atraduši īsto tempu un automašīnas regulējumus, desmitajā ātrumposmā, kas bija arī svētdienas garākais ātrumposms, Sesks un Francis parādīja pārsteidzoši ātru tempu un kļuva par sacensību līderiem. Vienlaikus neticamu neveiksmi piedzīvoja līdz tam vadībā esošais Miko Heikila – traucoties pilnā ātrumā desmitajā ātrumposmā viņš pazaudēja vienu no priekšējiem riteņiem. Pirmo uzvaru Eiropas čempionātā izcīnīja Simone Tempestīni, aiz kura ierindojās Mateu Franseki un Mikloss Čomoss.

“Sacensība bija sīva un sniedza vērtīgu braukšanas pieredzi ar jauno Toyota GR Yaris Rally2. “Sports Racing Technologies” un “MRF Tyres Europe” komandas strādāja teicami un saskanīgi, lai nodrošinātu mūs ar pašu labāko. Centīsimies šo neveiksmīgo lapu pāršķirt iespējami ātri un rūpīgi gatavoties nākamajam Eiropas rallija čempionāta (ERČ) posmam Kanāriju salās,” apņēmību pauda Sesks. Nākamais no astoņiem 2024.gada ERČ posmiem sekos 2. līdz 4.maijā Spānijā (Grankanārija).


, 2024-04-15 20:23, pirms 2 mēnešiem
NJaaa...... tik neveiksmigi
Sebastjēns Ožjē. Foto: Toyota Gazoo Racing

Ožjē Sardīnijas rallija vadībā, Noivils avarē

Pēc aizvadītiem sestdienas ātrumposmiem pasaules rallija čempionāta sestajā posmā Sardīnijā sacensību vadībā nostiprinājies Sebastjēns Ožjē, kuram 17 sekundes zaudē Ots Tanaks. Tikmēr sezonas līderis Tjerī Noivils piedzīvoja avāriju.
Māris Neikšāns. Foto: Dace Janova, 4rati.lv

Rallija šovā Mūsas trasē piedalīsies Pēteris un Māris Neikšāni

Šajā nedēļas nogalē, 1. un 2. jūnijā, leģendārajā Bauskas autotrasē – “Mūsa Raceland” Eiropas autokrosa čempionāta otrais posms. Paralēli autokrosa profesionāļu sacensībām norisināsies arī rallija šovs, kur piedalīsies vadošie Latvijas rallija piloti, pēc vairāku gadu desmitu pārtraukuma mājas trasē arī Pēteris Neikšāns.
Foto: Toms Paipals

Eiropas autokross ienāk Baltijā, uz starta arī mūsējie

Nedēļas nogalē Bauskā, Mūsa Raceland trasē tiks aizvadīts Eiropas autokrosa čempionāta otrais posms, bet vēl pēc nedēļas bagiju cīņas pārcelsies uz Lietuvu. Kuri zem Latvijas karoga?