Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Latvieši pret Ungāriju atspēlējas no -16 un spēlēs par 29. vietu Eiropā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvieši pret Ungāriju atspēlējas no -16 un spēlēs par 29. vietu Eiropā
Latvijas U20 valstsvienības basketbolists Daniils Smirnovs Ungārijas spēlētāju ielenkumā. Foto: FIBA

Ziemeļmaķedonijas galvaspilsētā Skopjē notiekošā Eiropas U20 basketbola meistarsacīkšu B divīzijas turnīra 13. – 16. vietu pusfinālā Latvijas jaunieši pamatlaikā atspēlēja ievērojamu deficītu un pagarinājumā pieveica (85:81) vienaudžus no Ungārijas.

Vakar notikušajās 9. – 16. vietu ceturtdaļfināla spēlēs latvieši zaudēja (77:81) Kosovas basketbolistiem, kā arī Ungārija kapitulēja (59:75) bulgāriem.

Lielāko daļu no pamatlaika priekšgalā atradās ungāri, kuri pirmā puslaika beigu daļā iekrāja savu lielāko pārsvaru (42:26). 15 minūšu pārtraukumā latvieši devās iedzinējos ar 13 punktu deficītu (31:44).

Arī trešajā ceturksnī un lielākajā daļā noslēdzošās desmitminūtes Ungārijas komandai izdevās noturēt vairāku punktu vadību. Vēl pēdējā minūtē ungāru rīcībā bija +5 (69:64), latviešus no kārtējā zaudējuma paglābjot Pētera Piņņa trāpīgajai rokai no soda metienu līnijas, Kristofera Karlsona tālmetienam un pašu ungāru likstām uzbrukumā.

Latvijas basketbolisti pagarinājuma pirmo divarpus minūšu laikā veica 9:2 izrāvienu, panākot 78:71 savā labā. Pēdējā minūtē Ungārija pietuvojās līdz 81:82, tomēr spēli nespēja glābt.

51,22% (21/41) divpunktu un 28,57% (6/21) trīspunktu metienu realizējušo latviešu rindās 22 punktus un 11 atlēkušās bumbas nopelnīja Rihards Vāvers. 18 punkti, 11 rezultatīvas piespēles un sešas atlēkušās bumbas Karlsonam, 17 punkti un astoņas atlēkušās bumbas Pinnim.

Rīt Dāvja Čodera trenētā komanda finālā par 13. vietu B divīzijā jeb 29. vietu Eiropas meistarsacīkšu kopvērtējumā spēkosies pret Gruziju.

Ungārijas U20 – Latvijas U20 81:85 pag. (20:18, 24:13, 16:19, 9:19, 12:16)
Latvijas U20: Vāvers 22 (11 atl.b.), Karlsons 18 (11 rez.p., 6 atl.b., 5 kļ.), Pinnis 17 (8 atl.b.), Kļanskis 10 (7 atl.b.), Smirnovs 10, Fārenhorsts 6, Lastiņš 2, Osis, Ļisicins, Berkolds, Bikovs.

Eiropas U20 meistarsacīkšu B divīzijas spēles 15. jūlijā

StadijaSpēleRezultāts
Par 1. – 4. vietuZiemeļmaķedonija – Ukraina66:53
Čehija – Zviedrija
Par 5. – 8. vietuLielbritānija – Nīderlande78:82
Portugāle – Šveice76:58
Par 9. – 12. vietuBulgārija – Kosova115:80
Austrija – Somija
Par 13. – 16. vietuUngārija – Latvija81:85 pag.
Īrija – Gruzija67:92
Par 17. – 20. vietuAlbānija – Luksemburga64:90
Azerbaidžāna – Slovākija47:61

Latvijas U20 valstsvienība

SpēlētājsPoz.GadsAug.Komanda
Rainers ĻisicinsPG2004184Gulbenes Buki
Kristofers KarlsonsPG2004185DSN – Valmiera Glass/ViA
Markuss LastiņšPG2004194Ogre
Rihards BerkoldsSG2004194RSU/VEF Rīga
Otto FārenhorstsSG2003193BBall Loewen (Vācija ProB)
Freds BagatskisSF2003203Georgia Tech (NCAA)
Mārcis OsisSF2003191LU/BS Rīga
Ričards KļanskisPF2003201Capo d’Orlando (Itālija B)
Rihards VāversPF2003203Quinnipiac (NCAA)
Daniils SmirnovsC2003204LU/BS Rīga
Pēteris PinnisC2004213RSU/VEF Rīga – VEF Rīga
Andrejs BikovsC2003216LU/BS Rīga

Komandas vadība

Galvenais trenerisDāvis Čoders
TrenerisJevgēnijs Kosuškins
TrenerisArtūrs Bērziņš
FizioterapeitsArtūrs Paiķis
FizioterapeitsMiķelis Alsbergs
MenedžerisKristaps Jirgensens

Izmantotie avoti:
https://www.fiba.basketball/europe/...

1 2 44 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 17:06, pirms 11 mēnešiem
Vāvers gab rezultatīvākais, gan otrs rezultatīvākais 😂

  -2 [+] [-]

, 2023-07-15 17:15, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Un tagad padomājiet mīlīši. Desmit gadu laikā Latvijai ir 3. spēlētājs virs 215cm (Pasečņiks un Porziņģis, kurš nav spēlējis U20), pēc statistikas (Efektivitāte, pts, reb) dala 2./3.vietu ar Andžeju Pasečņiku, kur punktos atpaliek tikai no Kaspara Bērziņa, kurš U20 spēlēja 20.gadus atpakaļ. Un jūs sakat, ka tas nav talants Latvijas mērogā? Jūs sakat, ka nav NBA prospekts? Man lamāties gribas, bet es nenolaidīšos līdz citu līmenim. Padomājiet tikai pēdējais garais, kurš ir nospēlējis nedaudz labāk nekā Pinnis punktu ziņā, bet ne reboundos, bija 20 gadus atpakaļ Kaspars Bērziņš, un 10 gadus atpakaļ bija Pasečņiks, kurš nospēlēja identiski Pinnim tagad un draftējās pirmajā raundā NBA. Tad kā jums sanāk pateikt, ka Pinnis ir nekāds?! Jūs arī 20 gadus atpakaļ par Kasparu pateiktu, ka viņš ir nekāds un 10 Gadus atpakaļ to pašu par Pasečņiku teicāt, ko es jau reāli atceros personīgi, kad Andžejs sēdēja uz bankas VEFā un VEFiņš ar viņu auklējās līdzīgi kā tagad ar Pēteri, bet no malas teica, ka tur nekas nebūs! Mīlīši jums vienmēr nav labi, jo analizēt jūs nemākat un vērtējat tikai ar šodienas mērauklu. Jūs redzat, kā šodien spēlē Kaspars un Andžejs un nevarat savilkt paralēles ar to ko dara Pēteris. Esmu dzirdējis dažu skautu Sarunas pētera sakarā un dažu nelatviešu treneru vērtējumus. Šis puisis dominēs un būs reāla vērtība NBA, ja VEFiņš nepārlieks nūjiņu un nesačakarēs individuālo sagatavošanos! Tas ir ļoti viegli izdarāms. Lai to neizdarītu, ir vajadzīgs ārzemju speciālists ar zināšanām - ja VEFiņš to atļausies, tad mēs redzēsim Pēteri NBiķī!
To iepriekšējo vakardienas rakstu jau neviens varbūt arī neizlasīs, bet gribu atbildēt tām "divām dāmām" uz viņu pēdējiem komentāriem un patiesībā pateicos par smalko analīzi, ko iesaku arī pārējiem izlasīt.

https://sportacentrs.com/basketbols...

Pilnīgi piekrītu par Pinni! Pēdējo desmit gadu laikā viņš ir vienīgais 215cm spēlētājs un ar to Latvijai ir jālepojas un šis puisis ir jābīda (pat avansā), par vinu ir jārūpējas, un federācijai viņš ir jātaisa par līderi un pārējiem 11 spēlētājiem nākošgad ir jārada tāda augene no federācijas puses, kan viņiem būs patīami savā veidā apkalpot šo vienu līderi!

     [+] [-]

, 2023-07-15 17:16, pirms 11 mēnešiem
Calvin rakstīja: Vāvers gab rezultatīvākais, gan otrs rezultatīvākais 😂
Tur čalim vispār triple-double Jokiča stilā - 40+17+11)))

     [+] [-]

, 2023-07-15 17:24, pirms 11 mēnešiem
Cepuri nost Vāvers kā vienmēr labs un stabils, šodien double double
Karlsons arī double-double. Puisis ar overtime pret holandiešiem izvilka. Žēl tikai ka pietrūka šāda varejuma spēlē pret Šveici.
Ari Pinnis kārtējo reizi pierādīja savu stabilitāti un bez diviem reboundiem gandrīz double-double. Pilnīgi pievienojos rakstītajam par Piņņa perspektīvu!

     [+] [-]

, 2023-07-15 17:29, pirms 11 mēnešiem
Diez kas ar Bagatski? Cerams, ka vesels!
Vai arī status negrib bojāt. 18 PTS labi izskatās... Latvijas izlases labākais skoreris.
Ļoti ceru, ka manam minējumam nav taisnības un tas ir tikai minējums. Galvenais lai Bagijs būtu vesels!

  -1 [+] [-]

, 2023-07-15 17:31, pirms 11 mēnešiem
Kā rūdījās tērauds: Čoders un viņa komanda

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 17:47, pirms 11 mēnešiem
Vāvers 22 (11 atl.b.), Vāvers 18 (11 rez.p.)
Vismaz triple-double savāca!

  -1 [+] [-]

, 2023-07-15 17:50, pirms 11 mēnešiem
Da stavili totjika pashi liek kaa tas vienmer bijis

  +3 [+] [-]

, 2023-07-15 17:53, pirms 11 mēnešiem
Vik Anti rakstīja: Diez kas ar Bagatski? Cerams, ka vesels!
Vai arī status negrib bojāt. 18 PTS labi izskatās... Latvijas izlases labākais skoreris.
Ļoti ceru, ka manam minējumam nav taisnības un tas ir tikai minējums. Galvenais lai Bagijs būtu vesels!
Varbūt Čoders bija atsēdinājis rezervē? Būtībā jau tajās epizodēs, kad nemet tālos, itin bieži arī podus vāra uz laukuma. Tā ka iespējams Čoders vienkārši bija neapmeirināts. Bagatskim vēl ir kur pielikt kopējā spēles izpratnē. Šodien arī mierīgi sēdēja uz soliņa, nekas neliecināja par kādu traumu. Tas gan mans minējums. Prasās trenera komentārs par šo.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-15 17:55, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Vāvers 22 (11 atl.b.), Vāvers 18 (11 rez.p.)
Vismaz triple-double savāca!
Rihards šodien gan labi noplosījās, bet triple-double tomēr viņš nav savacis. Komandai ir gandrīs trīs double-double, tas jā

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:02, pirms 11 mēnešiem
Vispār par Pinni viņš nav 215 bet gan 213 cm. Karlsons arī labi nospēlēja bet nākamgad var vēl spēlēt tik Ļisicins , Karlsons, Lastiņš , Berkolds un Pinnis ar noteikumu ja iegūs vairāk minūtes klubos un tiks ar viņiem strādāts nevis tikai vieta aizpildīta

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 18:03, pirms 11 mēnešiem
Komanda var vinnēt arī bez Bagatska. Izskatījās, ka trenera izvēle paturēt viņu šodien uz soliņa.

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:10, pirms 11 mēnešiem
Pinni pārmērīsim aizdomiga 2 cm starpiba

  -1 [+] [-]

, 2023-07-15 18:15, pirms 11 mēnešiem
Un ko tie 2 cm tieši izšķir?

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:24, pirms 11 mēnešiem
luuk labs jautaajums Latvijas izlases tre

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:38, pirms 11 mēnešiem
salāti

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:49, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār par Pinni viņš nav 215 bet gan 213 cm. Karlsons arī labi nospēlēja bet nākamgad var vēl spēlēt tik Ļisicins , Karlsons, Lastiņš , Berkolds un Pinnis ar noteikumu ja iegūs vairāk minūtes klubos un tiks ar viņiem strādāts nevis tikai vieta aizpildīta
Ja pat nebūtu viņš 215cm, tad dotajā brīdī tas lietas būtību nemania. Neiesim tagad matus skaldīt par šiem 2cm. Viņa stabilitāte un stati no tā neizmainīsies un mans salīdzinājums ar visiem latviešu resnā gala basketbolistiem arī nemaninīsies. Un tāpat tikai divi pēdējo gadu latviešu spēlētāji, Pasečņiks 216cm un Porcīģis 221cm, ir garāki. Skaitļi ir tāda interesanta lieta - kā īlens maisā. Starp citu Porziņģis vēl pāris cm pastiepās 20-21 gada vecumā. Pinnim tikai nākošmēnes paliks 19. Un tā kā augšanas zonas vēl nav aizvērušās, tad noteikti vēl pāris cm pastiepsies. Tai pašā laikā esi drošs, ka pats esmu bijis klāt un redzējis pašu auguma mērīšanas procesu viņam gandrīz bija 215,5cm. Bet tā kā tie ir tikai mani vārdi, tad atver šo linku:
https://www.aula.lv/en/pasakumi-1/v...
un tur kopbildē būs redzams, ka Pinnis ir garāks gan par Brooksu 213cm, gan par Gromovu 211cm

Tāpēc nepiesiesimies pie sīkumiem. Tas ir federācijas mīnuss, ka nejēdz ierakstīt saviem pušiem pareizos augumus. Vai arī VEF viltība, lai neviens nenomedī un neatņem talantu!

     [+] [-]

, 2023-07-15 18:58, pirms 11 mēnešiem
30 labāk izskatās...

     [+] [-]

, 2023-07-15 19:05, pirms 11 mēnešiem
Zvaigznītes rakstīja: Un ko tie 2 cm tieši izšķir?
Ja tev izstiepta roka uz augšu(un uz pirkstgaliem) ir piemēram 2 metri,bet prece stāv 2.02m augstumā.tad tu dēļ 2 centimetriem kā lohs iesi un meklēsi speciālo veikala pakāpienu,bet es ieņirgšu par tevi youtube zvaigzni!

     [+] [-]

, 2023-07-15 19:13, pirms 11 mēnešiem
Vik Anti rakstīja: Diez kas ar Bagatski? Cerams, ka vesels!
Vai arī status negrib bojāt. 18 PTS labi izskatās... Latvijas izlases labākais skoreris.
Ļoti ceru, ka manam minējumam nav taisnības un tas ir tikai minējums. Galvenais lai Bagijs būtu vesels!
Viltību izslēgt protams nedrīks. Nekad neuzzināsim, kas tur apakšā. Divas spēles diezvai pa nullēm nospēlētu. Varbūt ir doma, ka vienu spēli spēlējot un paliekot uz nulles vidējo zem 15 nenolaidīs, ja ir uzstādījums no aģenta dabūt zināmos 15 punktus vai vairāk, no kuriem skauti sāk pievērst pastiprina'tu uzmanību sakarā ar viņu kalibratoriem. Varbūt aģenta uzdevums ir palikt statos pirmajam izlasē, kas arī no skautu viedokļa ir pat vēl svarīgāk. Skaidrs, ka tagad, ja pēdējā spēlē iziet laukumā un pabeidz ar nulle punktiem, pat tad statistika nav sabojāta jo paliks 15pts - tas ir pietiekoši. No otras puses draudīgi uz papēžiem kāpj Vāvers. ja Vāvers nākošā spēlē ievālēs 28pts, tad viņš cīņā par komandas labāko skoreri Bagiju apsteigs.No bet tie ir tikai spriedelējumi un ceru, ka paši spēlētāji šos komentārus nelasa, jo ir īsti profesionāļi un viņiem nav svarīgi, ko mēs te Tirgus bābas klačojamies.
Katrā gadījumā viņa fāterītis nekad tā nebūtu r'īkojies, bet būtu gājis un cīnijies līdz galam ja runājam par Latvijas vārda aizstāvēšanu, un nav svarīgi, ka pat kaut kas sāp. Katra spēle izlasē ir svarīga. Brūces var uzlaizīt pēc tam! Tāpēc ceru, ka Freds iet fāterīša pēdās!

     [+] [-]

, 2023-07-15 19:15, pirms 11 mēnešiem
Vari ieņirgt, bet šeit runa ir par basketbolistiem, kur galvenais ierocis ir fiziskā sagatavotība. Ar 2 metriem vari staipīties, cik uziet, ja ne paleksies, tad 1,80 un 1,90 tevi var aptīrīt

     [+] [-]

, 2023-07-15 19:45, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Ja pat nebūtu viņš 215cm, tad dotajā brīdī tas lietas būtību nemania. Neiesim tagad matus skaldīt par šiem 2cm. Viņa stabilitāte un stati no tā neizmainīsies un mans salīdzinājums ar visiem latviešu resnā gala basketbolistiem arī nemaninīsies. Un tāpat tikai divi pēdējo gadu latviešu spēlētāji, Pasečņiks 216cm un Porcīģis 221cm, ir garāki. Skaitļi ir tāda interesanta lieta - kā īlens maisā. Starp citu Porziņģis vēl pāris cm pastiepās 20-21 gada vecumā. Pinnim tikai nākošmēnes paliks 19. Un tā kā augšanas zonas vēl nav aizvērušās, tad noteikti vēl pāris cm pastiepsies. Tai pašā laikā esi drošs, ka pats esmu bijis klāt un redzējis pašu auguma mērīšanas procesu viņam gandrīz bija 215,5cm. Bet tā kā tie ir tikai mani vārdi, tad atver šo linku:
https://www.aula.lv/en/pasakumi-1/v...
un tur kopbildē būs redzams, ka Pinnis ir garāks gan par Brooksu 213cm, gan par Gromovu 211cm

Tāpēc nepiesiesimies pie sīkumiem. Tas ir federācijas mīnuss, ka nejēdz ierakstīt saviem pušiem pareizos augumus. Vai arī VEF viltība, lai neviens nenomedī un neatņem talantu!
Pilnīgi piekrītu tādā aspektā, ka - 2.15 spēlētājs ir pelnījis īpašu uzmanību un virzību. Tas jau principā arī ticis darīts (skat. treneru sastāvu izlasei - vefa Čoders + vefa garo spēlētāju mentors Žeņa Kosuškins). Par kaut kādu datu slēpšanu runāt muļķīgi - šim turnīram bija jābūt Pētera pirmajam iznācienam uz starptautiskās skatuves. Starp citu - tas nav izcils, bet netuvu slikts, kopainu čakarē tikai komandas rezultāts ...
Bišķi par citu - Vāvers... Bieži tiek cilāts jautājums par spēlētāju virzību uz dižām līgām un akadēmijām. Bet - ja 15-16 gados Valters Briedis būtu aizgājis no Ādažiem kaut kur, tā teikt, augstāk, visticamāk Ādaži kā konkurētspējīga komanda beigtos. Vāvers tur spēlēja ne tuvu vadošās lomas un visticamāk, izbeigtos neiesācies. Paldies Neripam, ka noturēja šo kolektīvu līdz LJBL beigām, tieši vecākajā grupā par reāliem spēlētājiem izveidojās (lasi - izauga gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) gan minētais Vāvers, gan ar'dzan šajā izlasē spēlējošais Osis. spēlētāji jāaudzina pacietīgi un ... jāļauj viņiem augt. Tagad un te. Starp citu - cik patiesi ir Vāvera 203cm, uzrādītie?

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 19:59, pirms 11 mēnešiem
Apsveicami, basketbolā iekļuvām Eiropas Top 30!!!
Diemžēl,tas izklausās nožēlojami. Vai tiešām mūsu limenis jauniešu basketbola ir tik zems???

     [+] [-]

, 2023-07-15 20:13, pirms 11 mēnešiem
MURANS rakstīja: To iepriekšējo
Pilnīgi piekrītu par Pinni! Pēdējo desmit gadu laikā viņš ir vienīgais 215cm spēlētājs un ar to Latvijai ir jālepojas un šis puisis ir jābīda (pat avansā), par vinu ir jārūpējas, un federācijai viņš ir jātaisa par līderi un pārējiem 11 spēlētājiem nākošgad ir jārada tāda augene no federācijas puses, kan viņiem būs patīami savā veidā apkalpot šo vienu līderi!
smalka ironija, novērtēju

     [+] [-]

, 2023-07-15 20:57, pirms 11 mēnešiem
purva_velns rakstīja: smalka ironija, novērtēju
Neizklausās pēc ironijas. Un teikšu vairāk - pilnīgi saprotu, kas ar to varētu būt domāts un atbalstu to par 120%.
Daudzu vlastu federācijas katrā vecuma grupā, izvērtējot spēlētāju klāstu atiecīgajā vecuma grupā, izvirza līderus, kurus nolemj attīstīt. Šāda taktika ir bijušās Dienvidslāvijas mantinieču valstīs, kā arī citās mazajās valstīs, kur talantīgi spēlētāji ir deficīts. Šīs federācijas izrauga vienu, labākajos auglīgajos gados max divus, kuriem dod zaļo gaismu un jebkuru puteklīti nopūš, lai tikai puisis attīstās. Savukārt darbu ar pārējiem izlases kandidātiem veic tā, ka visi saprot, ko no viņiem vēles un palīz atrast katram iespēju šādā procesā sevi pilnveidot un iet uz katra individuālo mērķi. Dienvidslāvijā bija pat sporta attīstības politika, kura tika pārņemta no bijušās PSRS ar nelielu modifikāciju, tieši attieksmē pret talantiem. Tā bija praktiski vienīgā atšķirība. Pārējais bija copy/paste. Tātad, PSRS visus savus jauniešus padarīja maksimāli spēcīgus un starp viņiem šiem spēcīgamiem izraudzījās talantus, bet Dienvidslāvija gāja citu ceļu - sākuma atlasīja talantus un uzņēmās viņus padarīt spēcīgus. Tā kā Latvijā naudas nav un arī izejmateriāls ir ierobežotā skaitā, tad šāda stratēģija noteikti būtu piemērojama arī mūsu talantu attīstīšanai gan basketbolā, gan citos sporta spēļu veidos. Un ja pavēro šo valstu izlases, tur vienmēr var atrast vismaz vienu spēlētāju, ar kuru federācija auklējas, ko var ievērot visādos federāciju relīzos/publikācijās. Mūsu Federācija neizceļ nevienu jaunieti un tā ir tendence. Kāds tam ir iemesls - uz to katrs latvietis, lai pats sev atbild.

     [+] [-]

, 2023-07-15 20:57, pirms 11 mēnešiem
Tad mēs redzam ko Karlsonam devusi pussezona Valmierā. Apbrīnojams progress. Nākamvasar U20 čempī dominēs. Baigais prieks par Valmieras puiku.

     [+] [-]

, 2023-07-15 20:59, pirms 11 mēnešiem
brunoje rakstīja: Pilnīgi piekrītu tādā aspektā, ka - 2.15 spēlētājs ir pelnījis īpašu uzmanību un virzību. Tas jau principā arī ticis darīts (skat. treneru sastāvu izlasei - vefa Čoders + vefa garo spēlētāju mentors Žeņa Kosuškins). Par kaut kādu datu slēpšanu runāt muļķīgi - šim turnīram bija jābūt Pētera pirmajam iznācienam uz starptautiskās skatuves. Starp citu - tas nav izcils, bet netuvu slikts, kopainu čakarē tikai komandas rezultāts ...
Bišķi par citu - Vāvers... Bieži tiek cilāts jautājums par spēlētāju virzību uz dižām līgām un akadēmijām. Bet - ja 15-16 gados Valters Briedis būtu aizgājis no Ādažiem kaut kur, tā teikt, augstāk, visticamāk Ādaži kā konkurētspējīga komanda beigtos. Vāvers tur spēlēja ne tuvu vadošās lomas un visticamāk, izbeigtos neiesācies. Paldies Neripam, ka noturēja šo kolektīvu līdz LJBL beigām, tieši vecākajā grupā par reāliem spēlētājiem izveidojās (lasi - izauga gan tiešā, gan pārnestā nozīmē) gan minētais Vāvers, gan ar'dzan šajā izlasē spēlējošais Osis. spēlētāji jāaudzina pacietīgi un ... jāļauj viņiem augt. Tagad un te. Starp citu - cik patiesi ir Vāvera 203cm, uzrādītie?
Kur vispār ir Briedis, bija šī vecuma motors U16 un U18 čempionātos. Savainojums? Tāpat kā pāresteidz U15 un U16 Baltijas kausa MVP Arbidāna neesamība pat kandidātos. Par Teirumnieku izteicos jau iepriekš

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 21:00, pirms 11 mēnešiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Tad mēs redzam ko Karlsonam devusi pussezona Valmierā. Apbrīnojams progress. Nākamvasar U20 čempī dominēs. Baigais prieks par Valmieras puiku.
Noteikti progress ir redzams. Galvenais, ja pliek valmierā, lai neatnāk treneris, kurš veidos komandas modeli pa savam un pēkšņi Kristoferam nepietiek vietas! Uz beņķa sēžot neattīstīsies...

  +2 [+] [-]

, 2023-07-15 21:12, pirms 11 mēnešiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Kur vispār ir Briedis, bija šī vecuma motors U16 un U18 čempionātos. Savainojums? Tāpat kā pāresteidz U15 un U16 Baltijas kausa MVP Arbidāna neesamība pat kandidātos. Par Teirumnieku izteicos jau iepriekš
Briedim pēctraumas rehabilitācijas process.
Arbidāns diemžēl nespēlēs basketbolu. Jaunatnes treneri no viņa izsūca visu, bet tajā pozīcijā, kurā bija uztrenēts un kurā viņš varētu spēlēt pēc saviem skiliem ar 195cm ar botām ir par īsu. Viņš jau U16 pie sava vecuma īsti vairs nevilka - 6,1pts, 2,6reb, jāatzīst, ka arī spēlēja tikai padsmit minūtes... Tāpēc arī tagad nekur cik saprotu nespēlē. Ar 3x3 neikojas laikam...

     [+] [-]

, 2023-07-15 21:24, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Briedim pēctraumas rehabilitācijas process.
Arbidāns diemžēl nespēlēs basketbolu. Jaunatnes treneri no viņa izsūca visu, bet tajā pozīcijā, kurā bija uztrenēts un kurā viņš varētu spēlēt pēc saviem skiliem ar 195cm ar botām ir par īsu. Viņš jau U16 pie sava vecuma īsti vairs nevilka - 6,1pts, 2,6reb, jāatzīst, ka arī spēlēja tikai padsmit minūtes... Tāpēc arī tagad nekur cik saprotu nespēlē. Ar 3x3 neikojas laikam...
Ļoti labs info! Paldies

     [+] [-]

, 2023-07-15 21:53, pirms 11 mēnešiem
[quote parveseligudzivesveidu]
Tad mēs redzam ko Karlsonam devusi pussezona Valmierā. Apbrīnojams progress. Nākamvasar U20 čempī dominēs. Baigais prieks par Valmieras puiku.
Šo spēli aizvadīja neslikti, bet acīs krīt zemā 3p metienu precizitāte turnīrā 4/23 17,4% un visā turnīrā izmestie metieni 14/47 metienu 29,8% Šobrīd vidēji 9,7 punkti 3,7 bumbas un 4,7 piespēles. Vai tas ir labi vai slikti, katram lemt pašam. Vai nokļūšana Valmierā devusi progresu? Dzirdēts , ka pirms Valmieras bija varianti tikt uz Liepāju, bet nesalikās.

     [+] [-]

, 2023-07-15 22:24, pirms 11 mēnešiem
kokodžambo rakstīja: [quote parveseligudzivesveidu]
Tad mēs redzam ko Karlsonam devusi pussezona Valmierā. Apbrīnojams progress. Nākamvasar U20 čempī dominēs. Baigais prieks par Valmieras puiku.
Šo spēli aizvadīja neslikti, bet acīs krīt zemā 3p metienu precizitāte turnīrā 4/23 17,4% un visā turnīrā izmestie metieni 14/47 metienu 29,8% Šobrīd vidēji 9,7 punkti 3,7 bumbas un 4,7 piespēles. Vai tas ir labi vai slikti, katram lemt pašam. Vai nokļūšana Valmierā devusi progresu? Dzirdēts , ka pirms Valmieras bija varianti tikt uz Liepāju, bet nesalikās.
Un ko viņš Liepājā būtu darījis ja tur priekšā bija Birkāns un Vītols. Doties uz Valmieru bija izcils lēmums, jo tur māk dot iespējas šādiem nenovērtētiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-15 22:31, pirms 11 mēnešiem
parveselīgudzīvesveidu rakstīja: Un ko viņš Liepājā būtu darījis ja tur priekšā bija Birkāns un Vītols. Doties uz Valmieru bija izcils lēmums, jo tur māk dot iespējas šādiem nenovērtētiem spēlētājiem.
Kam vēl Valmiera no jaunajiem dod iespēju? Dzirdēts, ka dažs labs talants muka prom no Valmieras.

  -1 [+] [-]

, 2023-07-15 22:38, pirms 11 mēnešiem
Es domāju, ka Karlsonam paveicās, kad trako lietuvieti izmeta un normāls treneris tika pie šprices, kurš iedeva iespēju. Iespējams, ja no paša sākuma nebūtu valmierieši pārrēķinājušies ar leiti, kurš nekad un nekur nevienu profesionālu komandu nav trenējis, bet būtu trāpījies treneris, kurš kaut ko var izdarīt, tad arī melnie būtu paņēmti kvalitatīvāki. Būtu labāks rezultāts komandai un Karlsons varētu arī pie minūtēm netikt. Viņam paveicās atrasties īstajā vietā un pareizajā laikā. Malacis, ka izmnatoja iespēju...

     [+] [-]

, 2023-07-15 22:41, pirms 11 mēnešiem
..., bet no tā sastāv sportistu dzīve. Vajadzīgajā brīdī atrasties vajadzīgajā vietā un pie situācijas izmanto likteņa piedāvāto iespēju
1 2 44 komentāri